Maandag - Zondag van 8u tot 20u

Gastenontvangst

Home / Diensten / Gastenontvangst

Gastenontvangst

Wij verzorgen het inchecken en uitchecken van uw huurders tijdens de kantooruren. Na de kantooruren kunnen ze terecht in onze sleutelboxen waarna op een afgesproken tijdstip iemand zal langskomen om de uitleg van de woning te doen.

Hierbij wordt er een korte uitleg gegeven van uw woning, de elektriciteitsmeters worden opgenomen, plaatsbeschrijving wordt ondertekend en de sleutels worden afgegeven aan de huurder.

U ontvangt onmiddellijk bij in- of uit check een bevestigingsmail via de app. Alsook zal de huurder op dit moment de schoonmaakkosten moeten betalen.

Bij de uitcheck zal er opnieuw een opname van de meterstand worden uitgevoerd. Deze meterstanden worden u opnieuw via de app doorgestuurd.

Afhankelijk van het tijdstip van de uitcheck zullen de sleutels kunnen worden afgegeven of in een dropbox worden achtergelaten aan het kantoor.

U ontvangt bij het contract ook een document waarmee u aan ons de gegevens van de huurders kunt doorgeven. Gelieve dit steeds zo vlug mogelijk te in te vullen en door te sturen.

In- en out check huurders + afgifte sleutels

24/24u sleutelservice via dropbox, opname meterstanden bij verhuur

Opname meterstanden bij verhuur